Over Déhora

De Déhora Consultancy Group biedt de expertise van Europa’s grootste full-service bureau voor workforce planning en management. Al sinds 1987 ondersteunen wij organisaties in alle mogelijke sectoren bij  een optimale afstemming tussen mensen, middelen en tijd. Dit doen wij op operationeel, tactisch en op strategisch niveau. Op die manier ondersteunen wij organisaties bij het optimaliseren van hun bedrijfsresultaten. Als leidend expert werken we bovendien voortdurend aan het innoveren van onze diensten en producten en aan antwoorden op toekomstige vraagstukken.

Bij Déhora kunt u terecht voor full-service dienstverlening op het gebied van workforce planning en management, namelijk:

  • analyse en advies door specialisten vanuit alle mogelijke disciplines;
  • wij verzorgen opleidingen en workshops binnen Déhora Academy;
  • outsourcing van uw planning bij ons Planning Service Center;
  • wij helpen u bij de selectie en/of implementatie van planning software;
  • tijdelijke inzet van interim planners en planning managers;
  • assessments en werving en selectie van planners of planning managers;
  • wij doen onafhankelijk en toepassingsgericht onderzoek binnen uw organisatie.

Wilt u weten wat Déhora voor u kan betekenen?

Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Of neem een kijkje op www.dehora.nl.

Déhora Nederland

A.J. Ernststraat 595-K 1082LD  Amsterdam Nederland

T: +31 (0) 20 404 40 42 E: info@dehora.nl W: www.dehora.nl

 

Voor werkgevers

Heeft u (tijdelijk) extra capaciteit nodig? Of wilt u bijvoorbeeld een verandering doorvoeren binnen uw planningsorganisatie? Dan kunt u een beroep doen op de interim planners en planning managers van Déhora. Of het nu gaat om gecertificeerde planners, planningscoördinatoren of roosterontwerpers, onze gekwalificeerde en ervaren planprofessionals kunnen u ondersteunen op alle vlakken van personeelsplanning.

  1. Meer informatie
Déhora Consultancy Group B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.